Tuesday, October 9, 2012

GOOD NEWS OF THE DAY

SO my good news of the day is that....
i booked my flight back to Malaysia! 11Jan2013
thanks god for providing me more income and im able to book my flight! 
Home is always where i belong to! 
家永远是那最温暖的。

我迫不及待想过完这些期考,爱我的人,我要回家了!

倒数95 天回马来西亚,109天回家去见我的妈妈!

and the good news is that im flying back tgt with this gal in Jan!
that gives me another reason to fly  to QLD again! :)
但是还有更重要的事要发生了,期考倒数30天!下个月的今天就是我的第一张paper!
要为了我接下来的考试拼了!因为接下来就是美丽的假期!二度昆士兰之旅,台湾之旅,泰国之旅, 我来了!

希望即将面临考试的朋友们也能一起加油打气,努力做到最好吧。愿上帝把更多的智慧赐予我们!一起加油吧。


No comments:

Post a Comment